Στο εξ αποστάσεως σεμινάριο υψηλής εξειδίκευσης θα αναλυθούν συγκεκριμένες τεχνικές με τις οποίες δύναται να διορθωθούν προβλήματα στην στάση και την κίνηση, βελτιώνοντας την καθημερινότητα αλλά και την απόδοση των ασκούμενων σε αθλητικές δραστηριότητες (Performance). Είθισται αυτοί οι περιορισμοί (σε στάση και κίνηση) να οφείλονται σε μυϊκές ανισορροπίες οι οποίες δημιουργούνται με την πάροδο του χρόνου λόγω λανθασμένων καθημερινών συνηθειών, επαναλαμβανόμενα λάθη στην εργασία και γενικότερα λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής. Απώτερος στόχος είναι η προστασία των ασκούμενων από πιθανό τραυματισμό που οφείλεται στις προαναφερθείσες ανισορροπίες, η αποτροπή αυτών στην περίπτωση που υπάρχει ήδη τραυματισμός και η σημαντική βελτίωση στην απόδοση κινητικών πατεντών όπως τα βαθιά καθίσματα και τα deadlift.

Κάνε εγγραφή τώρα και κέρδισε έκπτωση 10%!

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ):

Καθηγητές Φυσικής Αγωγής, επαγγελματίες του fitness, προπονητές, φοιτητές αθλητικών σχολών, αθλητές, αθλούμενους.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ONLINE:

Video εισηγήσεων. Βιβλίο. Εξειδικευμένες σημειώσεις και παρουσιάσεις ανά εκπαιδευτική ενότητα.

COURSE OUTLINE

  • Ανατομία.
  • Τα «πρέπει» και τα «γιατί» της ένταξης της διορθωτικής άσκησης στο πρόγραμμα του πελάτη.
  • Κινητικά τεστ.
  • Μυϊκές ανισορροπίες.
  • Συνήθη προβλήματα – μυϊκές ανισορροπίες.
  • Ανάλυση στάσης μέσω της παρατήρησης .
  • Αντιμετώπιση υπερπρηνισμού.
  • Αντιμετώπιση βλαισοποδίας.
  • Αντιμετώπιση υπερβολικού σκυψίματος στο squat.
  • Αντιμετώπιση της κάμψης (κυκλική όψη) της οσφυϊκής μοίρας στο squat.
  • Αντιμετώπιση καμπτικού προτύπου θωρακικής – αυχενικής μοίρας (κύφωση) και των προβλημάτων που δημιουργούνται στην άρθρωση του ώμου λόγω της λανθασμένης θέσης της ωμοπλάτης.
  • Αντιμετώπιση ασυμμετρίας στο squat (τάση να φεύγει η λεκάνη από την ευθεία γραμμή προς τα δεξιά ή αριστερά).
  • Δημιουργία χάρτη επικίνδυνων ασκήσεων οι οποίες πρέπει να αποφευχθούν για ένα διάστημα έως ότου να διορθωθεί η μυϊκή ανισορροπία.
  • οπεριτονιακή απελευθέρωση.
  • Διατάσεις.
  • Ασκησιολόγιο για την διόρθωση – αντιμετώπιση των μυϊκών ανισορροπιών.
  • Ένταξη των ανωτέρω στον προγραμματισμό, σωστή διαχείριση χρόνου μίας συνεδρίας, ασφαλής μετάβαση στο performance.

Το Studio One
με τα μάτια των αποφοίτων μας

Έναρξη
Ασύγχρονη εκπαίδευση (360 ημέρες τον χρόνο).

Διάρκεια: 40 ώρες
Level – Επίπεδο: Συνεχιζόμενη εκπαίδευση – εξειδίκευση
Πιστοποίηση: StudiοOne by Ωmega
Τύπος Εκπαίδευσης: Θεωρία & Πρακτική

Υπεύθυνος ύλης – σεμιναρίου: Ηλίας Κολοβός

Ηλίας Κολοβός

Scroll to Top