Προπονητής Γυμναστικής Με Βάρη | Personal Trainer

Σκοπός της εξειδίκευσης “Προπονητής Γυμναστικής με Βάρη – Personal Trainer” είναι να αποκτήσεις την απαιτούμενη γενική και ειδική γνώση για να γυμνάζεις προσωπικά/ατομικά έναν ασκούμενο (personal training) καθώς και μια μικρή, ολιγάριθμη ομάδα ασκούμενων (small group training) τόσο μέσα σε γυμναστήριο όσο και σε οποιοδήποτε άλλο χώρο άθλησης, οργανωμένο ή μη. Με την ολοκλήρωση των σπουδών σου θα μπορείς να σχεδιάζεις, να διδάσκεις και να επιβλέπεις εξατομικευμένα  προπονητικά προγράμματα σε διάφορους χώρους άθλησης (γυμναστήριο, σπίτι, εξωτερικούς χώρους κ.ά.), με διάφορους τρόπους, μέσα και μεθόδους, ανάλογα με τις προσωπικές ανάγκες κάθε ασκούμενου, επιτυγχάνοντας το μέγιστο αποτέλεσμα, με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια, και σε απόλυτα μετρήσιμο χρονικό διάστημα (S.M.A.R.T. στόχοι)

Ενδεικτική Υλη της Εξειδίκευσης “Προπονητής με Βάρη – Personal Trainer”

    • Φιλοσοφία και βασικές αρχές της προσωπικής προπόνησης.
    • Λήψη ιστορικού υγείας, αποτύπωση γενικού προφίλ ασκούμενου.
    • Συγκέντρωση βασικών ανθρωπομετρικών δεδομένων.
    • Συγκέντρωση βασικών δεδομένων αξιολόγησης φυσικής κατάστασης.
    • Εργομετρικά Τεστ.
    • Αποτύπωση κινητικού προφίλ ασκούμενου (Scanning).
    • Μορφές δύναμης, βασικοί όροι της προπόνησης δύναμης.
    • Τύποι προπόνησης δύναμης, Ισομετρική προπόνηση, Ισοκινητική προπόνηση, Μειομετρική (έκκεντρη) προπόνηση, Πλειομετρική (ομόκεντρη) προπόνηση.
    • Αρχές ασφάλειας της προπόνησης δύναμης.
    • Συνήθεις μυϊκοί τραυματισμοί και τρόποι αντιμετώπισής τους.
    • Διαφορές ελευθέρων βαρών και μηχανημάτων αντίστασης.
    • Μορφές οργάνωσης προπόνησης δύναμης.
    • Μέθοδοι ανάπτυξης διαφόρων μορφών μυϊκής δύναμης (μυϊκή υπερτροφία, ενδομυϊκός συντονισμός, ταχυδύναμη , αντοχή στη δύναμη).
    • Ασκησιολόγιο με βάρη για κάθε μυϊκή ομάδα (από το επίπεδο των αρχάριων μέχρι και των προχωρημένων).
    • Βασικές αρχές της σωστής τεχνικής των ασκήσεων.
    • Κριτήρια επιβάρυνσης ανάλογα με το επίπεδο εμπειρίας και την ηλικία.
    • Συστήματα και μέθοδοι μυϊκής υπερτροφίας (μάζας / όγκου).
    • Συστήματα και μέθοδοι μείωσης σωματικού λίπους / γράμμωσης.
    • Σχεδιασμός βραχυχρόνιας και μακροχρόνιας προπόνησης, περιοδικότητα.
    • Γυναίκες, ηλικιωμένοι, παιδιά και προπόνηση δύναμης.
    • Λειτουργική προπόνηση.
    • Βασικό ασκησιολόγιο με το βάρος του σώματος και συνασκήσεις.
    • Βασικό ασκησιολόγιο με μικροόργανα επιπρόσθετης αντίστασης (βαράκια, λάστιχα, μπάρα κ.ά.)
    • Λειτουργική προπόνηση με ιμάντες.
    • Λειτουργική προπόνηση ανισορροπίας με μπάλα τύπου BOSU.
    • Λειτουργική προπόνηση με διάφορα όργανα (Kettlebells, Fit balls, Foam roller, Medicine Balls, ladder κ.ά.).
    • Εφαρμογές προπονητικών σχεδιασμών για όλα τα επίπεδα εμπειρίας ασκουμένων και παρακολούθησή τους – S.M.A.R.T. στόχοι (Συγκεκριμένος στόχος, Μετρήσιμος αντικειμενικά, Αξιοποιήσιμος στην καθημερινότητα, Ρεαλιστικά εφικτός, Τοποθετημένος σε χρόνο δεσμευτικό).
    • Πρακτική εφαρμογή διαφόρων τύπων προθέρμανσης (Γενικό, συσχετιζόμενο, αρθρικής κινητοποίησης κ.λπ.).
    • Μέτρηση και έλεγχος καρδιακής συχνότητας με διάφορους τρόπους (ψηλάφηση, υποκειμενική αντίληψης έντασης, χρήση ατομικού καρδιοσυχνόμετρου κ.ά.).
    • Πρακτική εφαρμογή εξατομικευμένων προπονητικών προγραμμάτων με ανάθεση ρόλων προσωπικού προπονητή – ασκούμενου (Role Plays).
    • Πρακτική εφαρμογή προπονητικών προγραμμάτων σε ολιγάριθμη ομάδα ασκούμενων (Small Personal Training).
    • Πρακτική εφαρμογή διαφόρων τύπων διατάσεων για επιμέρους μυϊκές ομάδες και ολόκληρο το σώμα καθώς και ασκήσεων βελτίωσης της κινητικότητας.
    • Πρακτική εφαρμογή διαφόρων τύπων αποθεραπείας/χαλαρώματος.
    • Ανατομία.
    • Φυσιολογία.
    • Στοιχεία Ορθοπεδικής.
    • Προπονητική.
    • Αθλητική Ψυχολογία.
    • Αθλητική Παιδαγωγική.
    • Βιομηχανική των Αθλητικών Κινήσεων.
    • Κινητική Μάθηση και Κινητικός Έλεγχος.
    • Εργοφυσιολογία.
    • Αθλιατρική.
    • Πρώτες Βοήθειες- Περίδεση.
    • Αθλητική Διαιτολογία.
    • Εργομετρία.
    • Οργάνωση και Διοίκηση του Αθλητισμού.
    • Φυσικοθεραπεία.

Το Studio One
με τα μάτια των απόφοιτών μας

Έναρξη
Αθήνα: Οκτώβριος  2020
Διάρκεια: 1200 ώρες
Level – Επίπεδο: 5-ΙΕΚ
Πιστοποίηση: Ωmega – Κρατικό Δίπλωμα
Τύπος Εκπαίδευσης: Θεωρία & Πρακτική

Υπεύθυνος Διπλώματος: Σταύρος Δεδούκος

Διδάσκοντες: Γιώργος Ξηρός, Μιχάλης Ελπιδοφόρου, Mirjan Tahiraj, Γιώργος Παπαδόπουλος, Ελευθερία Ζαπαντιώτη, Άλκηστις Βουράκη, Κατερίνα Λιανού.

Σταύρος Δεδούκος

01

Health & Fitness Experts Digital Meeting

Σε πείσμα των δύσκολων εποχών που ζούμε, το Studio One οδηγός στις εξελίξεις, παρουσιάζει ένα ΖΩΝΤΑΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΨΗΛΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΔΩΡΕΑΝ για όλους. HEALTH & FITNESS EXPERTS DIGITAL MEETING Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2020, από 10.30-17.30.Κυριακή 6 Δεκεμβρίου

>
02

Οδηγός Καραντίνας

Μπορεί το αγαπημένο σου γυμναστήριο να έκλεισε προσωρινά λόγω COVID-19, ωστόσο το αίσθημα ευθύνης που νοιώθουμε απέναντι στην καθεμία και στον καθένα σας προσωπικά, έκανε τα πληκτρολόγια μας να πάρουν δημιουργική

>
03

Γίνε δάσκαλος Yoga

Μάθε πως μπορείς να εκπαιδευτείς για να γίνεις δάσκαλος yoga αλλά και ποιες δυνατότητες πιστοποιημένης εκπαίδευσης σού παρέχει το Studio One Sports & Fitness School by Ωmega Academy. Κείμενο: Ιωάννα

>
Studio One is
An elite team that is not afraid to dream and create the ideal circumstances in order to organize and direct. To give all their knowledge, energy and passion to those who love fitness.
Ωmega
Άστιγγος 4, Πλατεία Καραϊσκάκη, Τ.Κ 18531
Phone
+30 210 4122888
Website
www.omega.gr
Information
info@omega.gr
Scroll to Top