Studio One | Ακαδημία Fitness > Διπλώματα > Personal Training
Personal Training

PERSONAL TRAINING

    

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι αναγνωρισμένο από την Europe Active – European Health & Fitness Associations (EHFA) και κατοχυρώνει τους απόφοιτους του ως διεθνώς αναγνωρισμένους Personal Trainers και ως πιστοποιημένα μέλη στο μητρώο Ευρωπαίων Personal Trainers (EREPS) στο επίπεδο EQF 4.

Αντικείμενα Διδασκαλίας


1. Ο ρόλος του Personal Trainer.

• Ευρωπαϊκές προδιαγραφές επαγγέλματος.
• Πιστοποιημένη εκπαίδευση, δια βίου μάθηση, επαγγελματισμός.
• Δικαιώματα, υποχρεώσεις, συμπεριφορά, κώδικας επαγγελματικής δεοντολογίας.
• Επικοινωνία με τον ασκούμενο, στρατηγικές προαγωγής της υγείας.


2. Βασική και λειτουργική ανατομία - Εμβιομηχανική.

• Ανθρώπινο σώμα, όργανα, συστήματα και λειτουργίες αυτών.
• Καρδιαγγειακό, ενδοκρινικό, ερειστικό και μυϊκό σύστημα.
• Ανατομικά επίπεδα, αρθρικές κινήσεις και δράση μυών.
• Εμβιομηχανική βασικών στάσεων, θέσεων, κινήσεων και ασκήσεων.


3. Φυσιολογία της άσκησης και παραγωγή μυϊκού έργου.

• Αερόβιος και αναερόβιος μεταβολισμός, παραγωγή έργου, πηγές και υποστρώματα ενέργειας.
• Μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου, γαλακτικό οξύ, αναερόβιο κατώφλι.
• Φυσιολογική βάση παραμέτρων καλής φυσικής κατάστασης.
• Φυσιολογικές αποκρίσεις και προσαρμογές στην άσκηση ανάλογα με τον τύπο/είδος προπόνησης, τα προπονητικά ερεθίσματα αλλά και τις περιβαλλοντικές συνθήκες.
 

4. Εκτίμηση υγείας, σωματικής σύνθεσης και λειτουργικής ικανότητας.

• Ερωτηματολόγιο καταλληλότητας για άσκηση, δελτίο υγείας, εντοπισμός ασκούμενων που χρήζουν ιατρικής έγκρισης.
• Αξιολόγηση παραγόντων κινδύνου υγείας, κατηγοριοποίηση ασκούμενων.
• Υπολογισμός σωματικής σύστασης, ποσοστού λίπους, άπαχης μάζας σώματος.
• Μυοσκελετική αξιολόγηση, λειτουργικά τεστ κινητικότητας, δοκιμασίες φυσικής κατάστασης.
 

5. Καρδιοαναπνευστική Προπόνηση, προπόνηση ενδυνάμωσης, προπόνηση κινητικότητας, λειτουργική προπόνηση και μεικτή προπόνηση.

• Παράγοντες επιβάρυνσης, βιολογικές και προπονητικές προσαρμογές.
• Επιλογή και σωστή εκτέλεση ασκήσεων για κάθε τύπο/είδος προπόνησης.
• Ασκησιολόγιο με το βάρος του σώματος και με επιπρόσθετα όργανα (ελεύθερα βάρη, λάστιχο, μηχανήματα αντίστασης, όργανα cardio κ.ά.).
• Ενδεδειγμένη ένταση προγράμματος, διάρκεια και συχνότητα ανάλογα με το στόχο.
 

6. Σχεδιασμός πλάνων και προγραμμάτων άσκησης για υγιή άτομα (personal training & small Group).

• Προπονητικές μονάδες, μικρόκυκλος, μεσόκυκλος, μεγάκυκλος, χρήση του μοντέλου της περιοδικότητας.
• Σχεδιασμός προγράμματος ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, το επίπεδο φυσικής κατάστασης, την εμπειρία στην άσκηση, τα προβλήματα υγείας και τους στόχους του ασκούμενου.
• Σχεδιασμός λειτουργικών προγραμμάτων προαγωγής υγείας, βελτίωσης γενικής φυσικής κατάστασης, παραμέτρων τη φυσικήςκατάστασης, σωματοδομικών στόχων κ.λπ.
• Σχεδιασμός προγραμμάτων με διάφορες μεθόδους, διαλειμματική,
συνεχή, συμπλεγματική και κυκλική μέθοδο προπόνησης, ειδικά συστήματα προπόνησης.
 

7. Προπονητική καθοδήγηση, μεθοδολογία και συμβουλευτική υποστήριξη.

• Έλεγχος και ασφάλεια του ασκούμενου, προληπτικά μέτρα προστασίας, τήρηση κανόνων ασφαλείας.
• Ανάλυση ασκήσεων και προγραμμάτων, επίδειξη, διόρθωση σφαλμάτων, στρατηγικές διόρθωσης λαθών, καθοδήγησης και παρακίνησης.
• Παροχή βοήθειας, απαιτούμενες προσαρμογές ασφαλείας και τροποποιήσεις ανάλογα με τον ασκούμενο.
• Μέθοδοι τροποποίησης συμπεριφοράς, καθορισμός στόχων και κίνητρα ενίσχυσης προσπάθειας, όπως π.χ. για έλεγχο stress, διακοπή καπνίσματος, προαγωγή υγείας, υιοθέτηση και διατήρηση υγιεινού τρόπου ζωής.
• Αντιμετώπιση καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης, διαδικασίες βασικών πρώτων βοηθειών και επείγουσας υποστήριξης.
 

8. Άσκηση ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας και ειδικούς πληθυσμούς.

• Ειδικοί και κλινικοί πληθυσμοί, άτομα με λειτουργικούς περιορισμούς, άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα και τραυματισμούς.
• Παχυσαρκία, σακχαρώδης διαβήτης, καρδιαγγειακά νοσήματα.
• Παιδιά, έφηβοι-νεανίδες, εγκυμονούσες, άτομα άνω των 65 ετών.
• Ιατρικώς συνταγογραφούμενη άσκηση.
 

9. Βασική, λειτουργική και ειδική συμβουλευτική διατροφή.
• Ενέργεια, θερμίδες, ισοζύγιο ενέργειας.
• Διατροφικά στοιχεία, τρόφιμα, εθνικές οδηγίες διατροφής.
• Διατροφή για προαγωγή υγείας, διαχείριση σωματικού βάρους, μείωση λίπους, μυϊκή υπερτροφία, βέλτιστη σωματική εμφάνιση και απόδοση.
• Συμπληρώματα διατροφής και προϊόντα ειδικής αθλητικής διατροφής.

Έναρξη

Αθήνα: 21 Οκτωβρίου 2017

Το εκπαιδευτικό πραγματοποιείται σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από τους επίσημους φορείς – εκπροσώπους των παραρτημάτων του Οργανισμού Studio One και στις παρακάτω πόλεις.

  • Θεσσαλονίκη

  • Λάρισα

  • Πάτρα

  • Κρήτη

  • Κύπρος

Κλείσε θέση

Our courses

Aerial Pilates

Aerial Yoga

Aqua Fitness

Body ART

Choreo Masterworks

Dance Training - ISTD

e-Learning Personal Training

Group Fitness Instructor

ICG (Indoor Cycling Group)

Personal Training

Pilates Training by Alan Herdman

Power Cycling

Real Ryder

Tae Box

Yoga Alliance RYS