Banana Diet

7 πανεύκολες και απολαυστικές συνταγές με μπανάνα. Για κάθε στιγμή της μέρας που χρειάζεσαι κάτι εντόνως γευστικό αλλά με σχετικά λίγες θερμίδες.

Πηγή: Σκέψου και Αδυνάτισε, Σ.Δεδούκος, εκδόσεις Μύρτος. Δημοσιεύεται με τροποποιήσεις, κατόπιν αδείας του συγγραφέα.

1. ΜΟΥΣ ΜΠΑΝΑΝΑΣ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

  1. Βάζεις στο μπλέντερ 1 ψιλοκομμένη μπανάνα, 2 κουταλιές γάλα 1% και λίγη σκόνη βανίλιας .
  2. Χτυπάς καλά όλα τα υλικά και κατά τη διάρκεια του χτυπήματος, προσθέτεις σταδιακά 3 κουταλάκια μέλι.
  3. Μόλις ομογενοποιηθεί το μείγμα, το αδειάζεις σε μπολ.
  4. Προσθέτεις στο μπολ με την μπανάνα 1 στραγγιστό γιαούρτι 0-2% και ανακατεύεις καλά όλα τα υλικά.
  5. Τοποθετείς τη μους στο ψυγείο και την αφήνεις εκεί για τουλάχιστον 2 ώρες πριν τη σερβίρεις.

2. ΜΠΑΝΑΝΟΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΚΟΤΑΤΖ ΚΑΙ ΚΡΑΚΕΡ

  1. Αναμειγνύεις τους χυμούς από 1 πορτοκάλι και ½ γλυκολέμονο.
  2. Καθαρίζεις 1 μπανάνα, 1 αχλάδι και 1 ακτινίδιο και τα κόβεις σε μικρά κομμάτια.
  3. Αναμιγνύεις τα φρούτα με φυλλαράκια μέντας, τα περιχύνεις με το μείγμα των χυμών και τα αφήνεις για 2-3 λεπτά να «τραβήξουν».
  4. Περιχύνεις τη φρουτοσαλάτα με κότατζ και τη σερβίρεις μαζί με άγλυκα κράκερ.

3. ΜΠΑΝΑΝΟΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑΧΙΝΙ

  1. Καθαρίζεις και κόβεις φρέσκο ανανά, μπανάνα, ακτινίδιο, μήλο και πορτοκάλι, τα μεγαλύτερα από αυτά σε στρογγυλές ροδέλες, τα μεγαλύτερα σε μισές ροδέλες.
  2. Περνάς εναλλάξ τις ροδέλες φρούτων σε ξύλινα καλαμάκια για σουβλάκια.
  3. Βάζεις τα καλαμάκια σε πιάτο, τα περιχύνεις με ταχίνι και τα πασπαλίζεις με κανέλα σκόνη.
  4. Αν θέλεις, προσθέτεις λίγο μέλι και καρυδόψιχα.
  5. Γαρνίρεις το πιάτο με τις ροδέλες φρούτων που περίσσεψαν.

4. ΠΙΤΣΑ ΜΕ ΜΠΑΝΑΝΑ

  1. Προθερμαίνεις το φούρνο.
  2. Αλείφεις ομοιόμορφα 3 κουταλιές πραλίνα φουντουκιού σε ζύμη για πίτσα ή μεγάλη πίτα για σουβλάκι.
  3. Βάζεις πάνω από τη ζύμη ροδέλες μπανάνας και τις περιχύνεις με λίγη καστανή ζάχαρη.
  4. Ψήνεις την πίτσα μέχρι να ροδίσουν οι άκρες της.
  5. Όταν ψηθείς την κόβεις σε μικρότερα κομμάτια και γαρνίρεις κάθε κομμάτι με ψιλοκομμένα φιστίκια Αιγίνης και μέλι.

5. ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΜΕ ΜΠΑΝΑΝΑ

  1. Βάζεις στο μπλέντερ ½ φλιτζάνι νιφάδες βρώμης, 4 ασπράδια αβγών, 1 ολόκληρο αβγό με τον κρόκο, 1 μικρή χούφτα σταφίδες και λίγη κανέλα και τα αναμειγνύεις καλά.
  2. Λαδώνεις ελαφρώς ένα αντικολλητικό τηγάνι και το αφήνεις να ζεσταθεί.
  3. Μόλις ζεσταθεί το αντικολλητικό, ρίχνεις μέσα ομοιόμορφα το μείγμα της μπανάνας και το αφήνεις να ψηθεί μέχρι να αρχίσει να παίρνει καφέ χρώμα.
  4. Μόλις πάρει καφέ χρώμα, το γυρνάς από την άλλη πλευρά και συνεχίζεις το ψήσιμο.
  5. Στο μεταξύ κόβεις 1 μπανάνα σε ροδέλες.
  6. Σερβίρεις τις τηγανίτες βάζοντας πάνω από καθεμία μέλι, ροδέλες μπανάνας και επιπλέον κανέλα σκόνη.

6. MILKSHAKE ΠΡΩΤΕΪΝΗΣ

  1. Ρίχνεις στο μπλέντερ 3-4 παγάκια και 1 ποτήρι γάλα 0-2% και τα χτυπάς μέχρι να θρυμματιστούν τα παγάκια.
  2. Προσθέτεις στο μπλέντερ 1 μπανάνα κομμένη σε ροδέλες και 1 μεζούρα πρωτεΐνη σκόνη με γεύση βανίλιας.
  3. Αναμειγνύεις καλά όλα τα υλικά ώσπου να αφρίσει το μείγμα.
  4. Αδειάζεις το milkshake σε μεγάλο ποτήρι, βάζεις το ανάλογου μεγέθους καλαμάκι και γαρνίρεις με 1-2 φυλλαράκια μέντας.

7. ΠΑΣΤΑ ΜΠΑΝΑΝΑΣ

  1. Κονιορτοποιείς στο μπλέντερ ξηρούς καρπούς της προτίμησής σου (αμύγδαλα, φιστίκια, καρύδια κ.ά.), συνολικά ½ φλιτζάνι.
  2. Προσθέτετε 1 κουταλιά χαρουπόσκονη ή κακάο, 1 μπανάνα κομμένη σε ροδέλες, 1 κουταλιά ταχίνι ή φιστικοβούτυρο και 1 κουταλιά μέλι.
  3. Χτυπάς όλα τα υλικά μαζί μέχρι να ομογενοποιηθούν και να γίνουν πάστα λεία και μαλακή. Αν χρειάζεται, προσθέτεις ελάχιστο νερό.
  4. Αδειάζεις το μείγμα σε μπολάκι. Τρώγεται όπως έχει, χρησιμοποιείται ως γέμιση για κρέπα και σάντουιτς ή το επαλείφεις σε ψωμί, φρυγανιά, κράκερ ή αραβική πίτα.

ΚΑΙ ΜΙΑ GOURMET ΠΡΟΤΑΣΗ

Πολτοποίησε μια μπανάνα και ανάμειξέ την με τυρί κρέμα και ψιλοκομμένο καπνιστό χοιρινό ζαμπόν, μέχρι να γίνουν μείγμα ομοιογενές. Με το μείγμα αυτό γέμισε φιλέτα από στήθος κοτόπουλου ή χοιρινό ψαρονέφρι. Εναλλακτικά, άπλωσε το μείγμα πάνω από φρυγανισμένες φέτες ψωμιού, σε αραβική πίτα ή κρακεράκια αλμυρά.
Scroll to Top