Stretching

Θέλεις να ανακουφίσεις το μυϊκό σου σύστημα από την περιττή ένταση, να χαλαρώσεις αποτελεσματικά και να διατηρήσεις το σώμα σου ελαστικό και ευλύγιστο; Βάλε τις στατικές διατάσεις στην καθημερινότητά σου με το πρόγραμμα που σου δίνουμε.

Γενικός τρόπος εκτέλεσης στατικών διατάσεων

Σε κάθε στατική διάταση:

  • Παίρνεις τη θέση που σου υποδεικνύει το αντίστοιχο σκίτσο.
  • Αναπνέεις ελεύθερα – ήρεμα, χαλαρά και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
  • Τεντώνεις τους μυς σου αργά και προοδευτικά μέχρι εκεί που μπορείς σχετικά άνετα και δεν νιώθεις δυσάρεστη ενόχληση ή πόνο.
  • Από την αρχή έως την τελική θέση της διάτασης διατηρείς την καλή στάση σώματος.
  • Παραμένεις στην τελική θέση διάτασης, εκεί που νιώθεις το επιθυμητό τέντωμα, για όσο αισθάνεσαι άνετα, χωρίς να κινείσαι και χωρίς να ταλαντεύεσαι.
  • Επικεντρώνεσαι στην αίσθηση τής διάτασης στη μυϊκή ομάδα που τεντώνεις και όχι στο πόσο πολύ τεντώνεσαι.
  • Αποφεύγεις το απότομο ή υπερβολικό τέντωμα, μειώνεις το εύρος τής διάτασης αν αισθανθείς πόνο ή άλλο ενοχλητικό σύμπτωμα.
  • Αν έχεις δυσκαμψίες ή έχεις αρκετό καιρό να κάνεις διατάσεις, αρχικά εκτελείς κάθε διάταση για όσα δευτερόλεπτα υποδεικνύουμε και αυξάνεις προοδευτικά το χρόνο, από προπόνηση σε προπόνηση.
  • Για να βελτιώσεις την αυτοσυγκέντρωσή σου αλλά και για να υπολογίζεις το χρόνο κάθε διάτασης, μπορείς να μετράς νοερά «1001, 1002, 1003, κ.ο.κ.». Κάθε μέτρημα αντιστοιχεί σε 1 δευτερόλεπτο.
  • Επανέρχεσαι στην αρχική θέση μαλακά και χωρίς βιασύνη.
  • Συνεχίζεις με την επόμενη διάταση, προτιμότερο χωρίς να μεσολαβήσει διάλειμμα ξεκούρασης.

Stretching 1Stretching 2

  • Βεβαιώσου ότι φοράς άνετα ρούχα που δεν σε δυσκολεύουν στις κινήσεις.
  • Διάλεξε ένα ήσυχο μέρος, βάλε απαλή μουσική αν θέλεις.
  • Προετοίμασε το σώμα σου και ανέβασε τη θερμοκρασία σου με λίγο γενικό “ζέσταμα”, όπως περπάτημα και κινήσεις των αρθρώσεων για περίπου 5 λεπτά.
  • Ξεκίνα με την πρώτη διάταση και συνέχισε με  τις υπόλοιπες, ακολουθώντας τη σειρά και τις οδηγίες που σου δίνουμε.
  • Απέφυγε την απευθείας επαφή του κορμού με το πάτωμα. Χρησιμοποίησε στρωματάκι, χαλάκι ή πετσέτα.
  • Μόλις ολοκληρώσεις το πρόγραμμα διατάσεων, πιες τουλάχιστον 1 ποτήρι νερό. Προαιρετικά, κάνε ένα χλιαρό ντους, φόρεσε καθαρά ρούχα κι αν είναι εφικτό, κάθισε σε μία αναπαυτική πολυθρόνα ή ξάπλωσε στο κρεβάτι και απόλαυσε… την ηρεμία σου για 5-10 λεπτά.
01

Τι σημαίνει το χρώμα των ούρων για την υγεία μας?

Τις περισσότερες φορές, τα ούρα έχουν ανοιχτό κίτρινο χρώμα επειδή περιέχουν ουροχρώμα, μία από τις ουσίες που παράγονται όταν η αιμοσφαιρίνη υποχωρεί. Περιστασιακά όμως, τα ούρα μπορούν να έχουν διαφορετικό

>
02

Q & A (Question and Answer)

Η στήλη αυτή είναι δική σου! Ρώτησέ μας ό,τι θέλεις και ό,τι σε προβληματίζει γύρω από τη γυμναστική σου και οι επιστημονικοί μας συνεργάτες θα απαντήσουν σε όλα σου τα

>
03

Anti-aging

Οι χρυσοί κανόνες της αντιγήρανσης και μερικοί απλοί, φυσικοί τρόποι για να φαίνεσαι τουλάχιστον κατά 10 χρόνια νεότερος/-η… Ποιος είπε ότι «τα νιάτα δεν γυρίζουν πίσω»; Σήμερα γνωρίζομε ότι όλοι

>
Studio One is
An elite team that is not afraid to dream and create the ideal circumstances in order to organize and direct. To give all their knowledge, energy and passion to those who love fitness.
Ωmega
Άστιγγος 4, Πλατεία Καραϊσκάκη, Τ.Κ 18531
Phone
+30 210 4122888
Website
www.omega.gr
Information
info@omega.gr
Scroll to Top